13 Mayıs 2010 Perşembe

Öznur'la Cookie&Pasta :)


Öznur benim çok sevdiğim bir dostum,İzmir'den taa liseden tanışıyoruz.. Bu hafta bize ziyerete geldi:) biraz gezdik biraz da çalıştık, birlikte pasta ve kurabiyeler yaptık..Çok keyifliydi ama Öznurcum alışkın olmadığı için biraz yoruldu :) Eh tabi ben hocalık yaptım Öznuru çalıştırdım, hepsi Öznurun eseri ben sadece yardım ettim. Pastamız çikolatalı muzlu ve çikolata ganaj kaplı, üzerini de pudra şekeri ile süsledik. Kurabiyelerimiz de vanilyalı. Üzerlerini denemek için Dr. Oetker in süsleme tüpleri ile süsledik.. Fakat ben pek memnun kalmadım, bizim yaptığımız royal icing çok daha kullanışlı süsleme için.. bu tüpler ile sadece çigiler şeklinde süsleme yapabiliyorsunuz ama yine de güzel şeyler çıkıyor ortaya.. İşte biz de dün çalıştık çalıştık bunlar çıktı ortaya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder