30 Mart 2010 Salı

Gala Nişan Pastası ve Kurabiyeleri




























Sevgili Öznur&İlbey i tekrar tebrik ediyorum. Eşimin kardeşi geçtiğimiz haftasonu nişanlandı, ben de pasta çalışmalarını yapmak için bir valiz dolusu malzeme ile Ankara'ya gittim :) Evet biraz komik oldu ama ortaya beğenilen bir çalışma çıkınca herşeye değdi. Pastamız iki katlı 45 kişilik olarak hazırlandı, içeriği vişneli karaorman pasta; kakaolu kek, çikolata krema, vişne taneleri, çikolata parçaları. Üzeri de gala çiçekleri ve yaldızlı yapraklarla süslendi. Pasta kenar bordürü olarak yaldızlı tül kurdela kullanıldı. Zarif ve şık bir pasta olduğunu düşünüyorum. Ben beğendim şahsen :) Ama söylemeden edemeyeceğim çiçeklerin pasta üzerine yerleşim dizaynı sevgili eşim Kürşad'a ait, kendisi çok zevklidir, dizayn konusunda bana herzaman çok yardımcı oluyor, çok şanslıyım :)

Bu güzel pastayı yalnız bırakmayıp kurabiyelerle destekleyelim dedim ve kalp kurabiyeler hazırlayıp beyaz şeker hamuru ile süsledim. 80 adet kurabiye çıktı ortaya. Sarı tül keselerin içine birer minik gala çiçeği ekleyerek kurabiyelerimizi paketledik. Tabi paketleme esnasında yeğenim Emirhan dahil herkes yardımcı oldu :) Kurabiyelerin bir kısmını da poşetlere yerleştirip yaldızlı kurdelelerle bağladık. Bunları bir sepet ve bir tepsi olarak paketledik. Ve işte sonuç fotoğraflarla karşınızda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder