19 Kasım 2012 Pazartesi

BEBEĞİMİN PARTİSİ


Misafirlerimize Hediyelik Şekerlerimiz
Süslü şahane masamız
Bebişimin pastası
(İlk rölyef çalışmam)
Florantines, zeytinli muffin, kukiler, makarna salatası,
minik börekler, şekilli kanepeler, peynirli toplar, şekerler
Kızımın kurabiyeleri
Süslerden biri
Kızım ve ben:)
Kızımın teyzeleri:)
Kızımın teyzeleri:)
7 aylık olduğum dönem, hey gidi günler.. Zaman çabuk geçiyor.. Bebişimin teyzesi bize harika bir baby shower partisi hazırladı. Önce Eminönü'nden kuzenim birtanem Didem ile çılgınca alışveriş yaptık. Süsler, tüller, şekerler... Oraya gittiğiniz zaman kendinizi kaybediyorsunuz, eliniz kolunuz dolmadan dönmeniz mümkün değil! Favori mekanım:) Ben kızım için özel pastamızı ve kurabiyeleri önceden hazır ettim, Didem de birgün önce gelerek geri kalan her şeyi halletti:)) Masamızı müthiş lezzetlerle donattık, sandalyelere kadar her yeri süsledik, yazı süslerini kendim hazırladım, uğraştırdı ama değdi çok güzel oldu.. peçeteleri bile özel etiketlerle süsledim, her şey tam gönlüme göre çok şık ve süslü oldu, konsept pembe ve mor renklerde idi. Misafirlerimize puset içinde şeker hediye ettik:) Beni  bu güzel günde yalnız bırakmayan canlarım Didem,Seçkin, Derya, Hacer ve Halide'ye çok teşekkür ediyorum, benim için çok özel bir gündü.. Bebişimizin teyzesi canım kuzenime heran yanımızda olduğu için ayrıca teşekkürler, doğuma 1 saat kala haber verdim (zaten ben de 1,5 saat kala doğum yapacağımı öğrendim :)) o karda kışta doğumhaneye girmeden taa karşı yakadan yine yetişti :)

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş her şey bayıldım :) Ellerinize sağlık ..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Süreyya Hanım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil