5 Temmuz 2010 Pazartesi

Prenses Ceren'in Dora Pastası






Ceren'imiz 2 yaşında :) Sevgili Filiz&Bülent'in biricik güzel kızları Ceren'in 2. doğumgününü de kutladık. Zaman su gibi akıp geçiyor.. Geçen sene ilk pastamı da Ceren'e yapmıştım :) Bu sefer de kakaolu kek, vanilyalı krema, muz ve çikolata parçacıkları ile hazırladım pastasını. Ceren'i çizgifilm karakteri olan Dora'ya benzetiyorlar..Ben de o yüzden Dora'lı bir pasta hazırladım, Ceren'in pastaya bakışlarını siz de resimde görüyorsunuz :) Zaten yemeğe başlar başlamaz da maymunun kafasını kaptı :) Çocukların en sevdiği şeyler bu süsler.Nice mutlu senelere prenses Ceren..

2 yorum:

  1. Selmincim tekrar ellerine sağlık..Lezzeti de görünüşü kadar harika oldu..Daha nice tatlarını tadabilmek dileğiyle öpüyorum..Filiz..

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun canım, güzel prensesin nice güzel günlerinde hep birlikte olalım inşallah..

    YanıtlaSil