23 Ekim 2010 Cumartesi

İkizlerin Doğumgünü Kurabiyeleri







Ailemizin ikizleri 2 yaşında.. Öyle hızlı geçiyor ki zaman, doğdukları gün dün gibi.. Canım dostum Seçkin'inimin bebişleri Ayşegül&Kerem için bu sefer de kurabiye hazırladım. Resimde görünen pasta Pelit pastanesine ait, Seçkin ulaşım vb. nedenlerden beni düşünüp pastayı kutlama yapacağımız yere yaptırdı bu sene, ben de pastanın konseptine uygun çiçekli ikiz kafaların bulunduğu şirin kurabiyeler hazırladım. Kurabiyelerdeki bu surat modellemelerini daha önce birçok blogda görüştüm, ilk denemem ikizlere kısmet oldu.. çok hoşuma gitti bu modelleme, sanırım bunan sonra sıksık kullanırım. Kurabiyelerimiz tabiiki pembe ve mavi kurdelerle paketlendi, cookileri doğumgünü çocukları da beğendi :) İyi doğdunuz canlarım benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder