16 Aralık 2010 Perşembe

Çiğdem'in Doğumgünü Kukileri













Sevgili Çiğdem'in birbirinden renkli doğumgünü kurabiyeleri. Biliyorum çok fotoğraf yayınladım bu yazımda ama dayanamadım o kadar güzeller ki hepsini görmenizi istedim. 50 adet vanilyalı ve kakaolu kurabiyeleri 13 farklı kalıpla çalıştım, çok çeşitli ve renkli olmasını istedim. Elbiseler, ayakkabılar, çantalar, çiçekler, pastalar.. Fiyonklu yüzük modaymış o yüzden Seçkin'in talebi üzerine bir adet fiyonk yüzüklü pembe ojeli el yaptım. Çiğdem "İç Mimarlık" okuduğu için ev şeklinde kurabiyeler yaptım. Bir adet Çiğdem ve ona yakışır bir adet arabasını yaptım, hediye paketleri ve kalplerle ortalığı şenlendirdim:) Yaptığım en keyifli kurabiye çalışmasıydı. Çiçekli ve pastalı modeli de Nesrin Tong'un sayfasında görüp beğenmiştim. Kukiler Seçkin'in  kardeşi Çiğdem'e sürpriz olarak gönderildi. Çğdem kukilere bayılmış bana da teşekkür mesajı atmış, yemeğe kıyamıyormuş :) Nice mutlu senelere Çiğdem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder