23 Şubat 2010 Salı

Sevgililer Günü Kurabiyeleri












Biraz geç oldu ama herkesin sevgililer günü kutlu olsun. Kukiler süpriz olarak Hilal ve Sibel'in sevgili arkadaşlarına gittiler. Süprizler kızların hoşuna gitmiş:)Diğerleri de benim sevdiklerime gitti, küçük bir mutluluk yaratmak için. İstanbuldaki sevdiklerime de cumartesi günü süpriz yapacaktım ama malesef 11 Şubat gecesi çok sevgili biricik anneannemi kaybettik ve ben İzmir'e uçtum. Buradaki bütün kalpler anneannem için, onu hep çok seveceğim...

2 yorum:

  1. Sevgili Selmin:)
    Sibel'in sürpriz arkadaşı olarak ellerine sağlık diyorum sana:) Çok çok teşekkür ederim..
    Gerçekten çok başarılısın..Kurabiyeler, pastalar süper görünüyor.
    Dilerim ki nişan pastamı da sen yaparsın..
    Sevgiler,
    Selen

    YanıtlaSil
  2. Selen'cim övgüler için teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Mutlu günlerinize tat katmaktan memnuniyet duyarım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil