2 Aralık 2014 Salı

2015 YENİ YIL KURABİYELERİ

Yepyeni taptaze çıtır çıtır kurabiyeler :) Yeniyıl konseptimiz 10 farklı klasik yeniyıl kurabiyelerinden ve 2 adet "Kartpostal Kurabiye"den oluşuyor. Ama ben bu Kartpostal Kurabiye'yi çok sevdim. Çok farklı ve çok şık olduğunu düşünüyorum. 9 cm * 18 cm boyutunda büyük boy kurabiye şık bir kutuda farklı bir hediye oldu.

Yeni yıl kartpostallarından esinlendim, çok düşündüm farklı olarak ne yapsam diye yeni yıl kurabiye modeli oldukça fazla çünkü.. Sonunda bu fikir geldi oturdu aklıma çok uğraştım çok da araştırdım böyle bir çalışma var mı diye ama göremedim. Bu nedenledir ki böyle farklı bir çalışma yapmaktan gurur duydum :))

Bilgi ve sipariş için 05333645197, cikolatafistikpasta@gmail.com
3 farklı kutu seçeneğimiz için son sipariş günü 19.12.2014 Cuma

Kartpostal Kurabiye-Klasik Model

Kartpostal Kurabiye-Pembe Model

10 farklı kurabiye çeşidi

 3 lü paketler

 3 lü paketler
 
3 lü paketler pembe ya da klasik kırmızı yeşil tonlarında

Paketlerimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder